![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Mönster - barnhatt
Hej! Finns det någon som har bra mönster på barnhatt, barnkeps eller barnmössa till vår och sommar? Det kanske inte är så svårt att klippa efter en redan köpt hatt...men det skulle kännas enklare om man har ett mönster att gå efter...
Alla alternativ är välkomna! Tack! Hälsningar Sy-sandra |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej !
Titta i tidningarna från Ottobre ,de har varje sommar mönster på barnhattar av olika slag.På deras hemsida kan du bläddra i gamla nr och även beställa. www.ottobredesign.com christel |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack
Kanon bra tips!
Tack! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Om det är till en liten flicka så har jag sytt en fin hatt från ett mönster i Ingelise för ett par år sedan. Jag kan kolla upp vilket nr det var om du vill..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
ja jag ska sy till min fyraåriga flicka och till min ettåriga
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ingelise nr 6/2003 var det!
Jag sydde hatt, klänning, shorts och singoallablus från den tidningen till min dotter som då var 1 1/2 år. Storleken på mönstren är från 2 år, men det går säkert att minska lite Hatten kan man säkert sy på ett resårband på insidan om man vill... Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
[FONT=century gothic]Det var ett mönster på en liten söt snibbmössa i senaster nummret av Ingelise (Nr 5 Maj) I storlek 70, 75, 80, 85 Flera söta mönster på barnkläder i det nummret. Så synd att de växer så fort bara (banen alltså)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:27.