![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Embird-hur ändra storlek på broderiet?
Hej
Har kört fast i min stygnsättning. Hur gör man för att ändra storlek på broderiet? Jag öppnar studio, import image-hämtar min bild, sen frågan om jag vill anpassa bilden-svarade yes (rätt/fel??), sen vill jag ha mitt färdiga broderi, 7,5 cm x 4cm. Går jag då in i Edit Image Window? Detta har jag provat men storleken stämmer inte efter stygnsättningen. Måste jag ha bilden klart i den storleken jag vill ha innan jag Import Image? Vad gör jag för fel? Om jag ställer in Edit Image Window på min önskade storlek. Och så stygnsätter jag lite för att testa, i broderiets fulla bredd (7,5 cm) och sparar den, öppnar den sen i managern, då är den helt plötsligt bara 3,7 cm ??? Finns här någon som vet hur man gör? Har laddat hem Atelje Kreativs lektioner men jag kan inte se dom med vår media player, vi har provat åtskilliga mediaspelare men se icke, det verkar vara en vanlig .avi men det är kört.. Andra .avi`sar kan vi ju se.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Glöm min fråga angående Atelje Kreativs filmer. Läser man bara ordentligt så fixar det sig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:28.