![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Stitchitizer Designer Collectioner
Hej jag undrar om någon vet var man kan köpa Stitchitizer Designer Collectioner som ligger på en CD..ca 1000-4000 mönster på de olika collectionerna det är maskinbroderimönster.Har letat med ljus och lykta.
Ann-christin |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har du hört med din Janome-handlare dom bör kunna fixa det till dig. I senaste symagasinet (sid 45)finns en bild på en Cd som det står "Janome 4000 Design Collection" Stitchitize på, så jag antar att dom fortfarande säljer den.
När jag köpte min 300 E så fick jag med en sån Cd fast med 1000 Design och vad jag minns så har det i tidigare nummer av Symagasinets funnits med i deras prislista men kunde tyvärr inte se nån i senaste numret. Lycka till //Agneta |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack har tagit reda på att den jag vill ha är ny till mc 11000 så den har inte kommit hit ännu.
Så jag får väl lugna mig lite. Ann-christin |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:35.