![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Kepsbåge
Hej!
Har hört talas om att det ska finnas en kepsbåge. Vad är detta och hur fungerar den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej
Det finns kepsbågar till PR600, har inte hört att det ska finnas till andra maskiner, men det kanske nån annan här på sidan vet mer om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Janome har också en kepsbåge. Den gör väl, vad jag förstått, att skärmen plattas ut medan broderar. Jag vet att det finns en länk i något av forumet här på sysidan till hur man klarar sig utan specialram när man ska brodera kepsar. För det är väl det du vill? Blir lite osäker eftersom frågan ligger under kläder och inte broderi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Bernina har också kepsram. Dock är kepsramarna till Janome och Bernina inte likadana som den som används till PR600.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej!
Tack för svaret! Nu förstår jag vad en kepsbåge är. Det är nog inget för mig eftersom jag syr hela kepsen. Visserligen broderara jag på kepsarna ibland men då gör jag det innan de är ihopsydda. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:20.