![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
HJÄLP!Kunna senda brodyr till min 3D Organizer
Hej! Jag har kunnat göra detta förut men nu fungerar ingenting. Vad gör jag för fel har laddat hem bilder/brodyrer från husqvarnas hemsida + från andra sidor. Får bilderna som ZIP filer de ser ut som böcker på en hög. Förut så fick jag fram dessa som bilder + kunde senda de till min 3D orgenaser=kortet för att sedan sätta det i min maskin. Men nu så är send ikonerna ej aktiverade, vad gör jag för fel har tagity bort pogramet och installerat om det på datorn. Känner någon igensig. Det är nog bara en enkelt fel jag gör men vad? Tacksam om någon kan tippsa mig om vad jag kan försöka att göra.......
Tack på förhand Jossan! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Du måste zippa ut (packa upp) dem först. Dubbelklicka så startar ditt "utzippningsprogram" (Torde vara Winrar om du har en bokhög). Håll ordning på var du sparar dina upp-packade filer bara!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för tipset men då kanske det är något med datorn för det händer inget när jag klickar på bokhögen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Har du ett zip-program installerat på datorn?
Om du inte har det så finns det att ladda ner gratis på nätet. Här är ett ställe: http://www.winzip.com/ Klicka på "WinZip" under rubriken "Download" i vänstra menyn. Klicka på knappen som heter "try WinZip 10.0) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
HEj hopp nu har jag fått tilldet, jag har inte så bra data vana bara att erkänna. Tack så mycket för hjälpen!!!
En mycket lycklig sysidan användare. Sitter nu här innom hus och har sportlov eldar i vedspisen och det är minus 26 grader ute så det var roligt att jag fick till detta. Ha det så bra alla på Sysidan! Tack en engång! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Som tidigare sagts - håll koll på var de upppackade filerna lägger sig. Jag hade liknande fel som ditt, men det visade sig att filerna visst packades upp - det var bara de att de inte lade sig där jag trodde! Du kan ställa in var de upp-packade filerna ska hamna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:59.