![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Hej Hej!
Fick min Reader/Writer enhet idag. men jag köpte ingen programvara, har jag satt mig sjölv i klistret? Jag hade hoppats på att mitt gratisprogram skulle fungera, men det gör det inte. vad krävs för att det ska funka? drivrutiner borde räcka? tacksam för svar! /Lars |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Husqvarnas kortskrivare brukar kräva Husqvarnaprogram.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
okej tack. Vet du vad det billigaste heter? och vad det kostar? [redigerat av admin]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Programmet heter 3D-Customizing. Kanske kostar 4000 kr. Det kan finnas begagnade Customizing Plus för halva priset.
Du får kolla med en återförsäljare av Husqvarna. Anneli |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
3D Organizer
Hej Lars
![]() Du behöver inte köpa 3D Embroidery Studio för ca. 4.500 kr om du inte vill ( Fast du får ett stort och bra dataprogram för pengarna med Svensk handbok för alla funktioner och övningar och med mycket mer funktioner). Du kan om du vill även köpa 3D Organizer för ca. 900 kr, det programmet har läsfunktion till kortläsare för enstaka brodyrer och det konverterar mellan olika broderfilformat samt hjälper till med hantering att hitta broderbilder ![]() OBS! Det äldre programmet VIP Organizer kan inte föra över broderbilder till en kortläsare, så du skall köpa det nya 3D Organizer. Så spring in till din lokala Husqvarna handlare och fråga om han kan ta hem ett åt dig. Hälsningar: Jan Lindström Fackman på Husqvarna Viking i Sandviken www.husqvarnasandviken.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
tack ska du ha! Jag ska köpa/beställa 3D Organizer, det var ett sånt program jag letade efter! tack igen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:08.