![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Frihandsquiltning och -brodering
Är sugen på att testa bågen för frihandsquiltning men inte kommit till skott!Någon som har tips till en nybörjare inom detta område?Vad man bör tänka på mm.Är sjukskriven efter en andra operation i mina dåliga ben så jag behöver muntras upp då jag skulle vilja testa detta med vänsterben i högläge!!!Suck.Jag älskar att sy och allvarligt talat så läker mina sår dåligt så efter att tillbringat 4 timmar på kirurgen idag efter att mitt ena sår sprack upp igår kväll till min förfäran så finns det lite extra tid över för mig att få sy...!10 barns mamma som jag är!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej Tina!
Först vill jag önska dig god bättring...krya på dig...det låter inte alls bra det du gått igenom. Jag skulle nog rekommendera att du blir gipsfri innan du börjar frihandsquilta. det är viktigt att du sitter fullt avslappnad och båda fötterna på golvet i avslappnad pose...annars tror jag det är svårt att få det bra. Ett tips...maskinbrodera nu så länge och gå lös på quiltning när foten är okey ![]() Krya på dig kram Linnea |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Sänder en liten extra krya på dig hälsning
![]() Hoppas att det skall kännas lite bättre kram Linnéa |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej Tina. Det låter inte roligt det du går igenom. Stackars dig!! Hoppas att det läker sig bra nu i fortsättningen. Krya på dig!!! /Anette
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:11.