![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Jag letar efter ider och kanske till och med möster till olika broderier inom fritt broderi. Om någon har nått mönster eller vet någon bra sida som man kanske kan hitta det på är jag tacksam ![]() mvh m_o_LL_y |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej på Dej!
![]() Jag äger en bok som jag köpte för några år sedan! Jag tycker den är mycket intressant och ny kapande inom fritt maskinbroderi! du kan hitta den på:www.bokus.com Den heter FRITT SYMASKINSBRODERI. Författ ![]() ICA Bokförlag 200208(ISBN 9153422198) Kostar 94 kr: Själv har jag haft mycket glädje av den och vågar från min synpunkt sett rekommendera den! Jag önskar dig lycka till med dina projekt. Vi skrivs: TESS ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Författarna var alltså:
DAHLBERG SUSAN/GUSTAFSSON JAN och ingenting annat.Det där "STORA GARVET"hör inte dit,det kom med av misstag. Fast"garva gott"skadar aldrig! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:34.