![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Korsstygnsbokstäver?
Kan någon bidra med mönster på korsstygnsbroderade bokstäver? Gärna både versaler och gemener
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Du har inte tillgång till gamla hederliga märkböcker? Sedan så finns även biblioteket, handarbete ligger under avdelning Q om jag inte minns helt fel.
Om jag hittar mina märkböcker i flyttkaoset så ska det inte vara några större problem att kopiera mot kopiering- och portokostnad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tips på bok
![]() MVH Marie-louise |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Går det inte skriva ut på datorn? Alltså vanliga bokstäver fast man skriver ut dom på ett rutat papper?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() MVH Nappe Senast redigerad av nappe den 2006-02-15 klockan 21:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag har ärvt en del gamla märkböcker, de är tryckta på 50-talet. Både till korsstygn och andra stygnsätt, bottensömmar etc. Det finns även några danska häften, det står "Sammenträcksmönstre" på dem, är det samma som bottensöm eller?? De danska är utgivna av Clara Wäver, de svenska är mestadels S Lawergren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:15.