![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Köpa brodertråd?
Jag undrar vart man köper den typ av tråd som används vid maskinbroderi, finns det någon butik i stockholmstrakten som säljer eller är det endast butiker online (typ sunembrodery?)?. Vill kunna se nyanserna live så att säga. Sen tror jag inte att jag behöver mer än någon rulle eller två.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag brukar köpa hos Louise på Rörstrandsgatan? (mitt emellan St Eriksplan och Filadelfiakyrkan) Hon säljer tråd av märket Sulky.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack så mycket för ett jättesnabbt svar! Eftersom jag är väldigt dålig på att hitta i stockholm så vore det nog bra om jag kunde få namnet på butiken också, eller en hel adress, vill inte virra bort mig alltför mycket
![]() Hur ligger priserna där i förhållande till nätpriser, då ex sunembrodery? Fördelen att handla live får ju gärna kosta, men inte för mycket... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Louise´s symaskinshörna finns på Rörstrandsgatan 3. ( www.louisesymaskinshorna.se )
Utbudet är större och det är ett par kronor billigare per trådrulle (225 meter´s) att handla hos Sunembroidery. Dock tillkommer frakt, så ska man endast ha ett par rullar lönar det sig nog inte att beställa via internet. Gott nytt år! /Andy |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej
Jag köper min brodyrtråd hos Gisela på
www.maskinbrodyr.se jätte fina färger och bra service kram GOTT NYTT ÅR !!! hon har sulkey hihi ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:44.