![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Inspiration, tack
Har fått det här underbara tyget av min mamma:
http://www.designonline.se/ProdImg/C...ergs_2_221.jpg Det är Kerstin Landström som designat och det heter Kattlek. Biten jag fått är ca 4 meter,rött med svarta katter som leker ![]() Har ni förslag på vad man kan sy? Kuddar tyckte mamma, men vad tycker ni? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Bergsäkert är det ett inredningstyg.
Nu känner jag inte dig men en fräck duk kan det bli. Och när du tröttnat på duken syr du kuddar av det, eller något annat som passar till hemmet. Sen har ju inte tyg sista hållbarhetsdatum, så fundera du i lugn och ro. /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hemma hos mig hade det tyget gjort sig fint som panelgardiner...
/Maria |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Sätt upp hela tyget som en fondväg i ett rum så länge. Njut av det i sin helhet tills du känner att du kommer på en bra idé... Det är väldigt inne med textilier på väggarna. Ett drapperi vore kanske ngt också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hos mig
Här hade det nog blivit stor duk eller fina panellängder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Varför inte ett överkast ?
Då hade jag tagit svart tyg till baksida å sen vadd emellan. // Malin |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Glömde...
Glömde skriva att när du tröttnat på överkastet så kan du göra kuddar av det.
Men det kan vara snyggt med några svarta kuddar på det röda överkastet. Smart oxå att göra det vändbart med t ex svart tyg på baksidan så man kan variera sig lite. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:09.