![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Ert yrke
Hej! Jag är intresserad utav olika yrken inom textil/sömnad/konstruktion m.m. Berätta gärna vad ni jobbar med och hur en vanlig arbetsdag kan se ut. Jag är intresserad av att veta ALLT!
Jag själv funderar på mönsterkonstruktör. Om det OK för er så vill jag också gärna veta vad ni får i lön. Bara attackera min tråd med information! Tack på förhand! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Gå in på tex följande länk och se om du hittar det yrke/bransch du är intresserad av.
allastudier.se/jobb-o-lön/?q Det finns säkert andra liknande via olika fackförbund mm Jag vet inte hur många det är här på sysidan som försörjer sig på det textila, men vad man tjänar/ eller "inte tjänar", det får du inte fram på ett öppet forum, som detta. Enligt min erfarenhet är det ovanligt att någon talar om vad man tjänar. Men arbetsinnehåll kan säkert många beskriva. Mitt intresse för nål & tråd, tyg & symaskiner etc är enbart hobby. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:18.