![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Planer inför 2015?
Hej och god fortsättning!
Jag skulle gärna höra om vad det är för spännande sömnads/handarbetes projekt som ni planerar för 2015. Kanske någon ny teknik, ny pryl osv eller någon spännande kurs? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Sydde en mössa av en gammal yllehalsduk. Mössan ser ut som Påvens eller den man sätter på tekannan när man sitter ute i trä´gården. Därför blev det ingen bild här på sidan. Felet var att jag gjorde eget mönster och jag saknar sykunskaper. Nästa mössa borde se lite bättre ut. MVH |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Sy mössa
Mönster till mössa hittar du på Gekko
Att sy mössa. LYCKA TILL! Tyskland |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag vill sy en skön och bra jeanskjol under 2015.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag är sugen på att sy underkläder. Har snuttar med singeljersey som ligger till ingen nytta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag skulle vilja virka en poncho, antingen en vintervarm eller sommarsval, jag har inte riktigt bestämt mig än.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
På min lista står några bh och trosor. Vill också sy välsittande egna baddräkter, det kommer en kurs i sommar som jag är sugen på.
Sen ska det bli några in-the-hoop projekt med brodermaskinen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag har råkat köpa på mig en hel massa korsettmönster och måste bara prova att sy upp några korsetter efter dem.
Dessutom tog jag hem en del BH-material och några mönster och vill prova. Speciellt som jag har en del annorlunda nitar och slikt som jag ville använda. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:39.