![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Justera jeans
hej! Jag kan inte ngt om sömnad men behöver lära mig justera kläder jag köper.. T ex jeans. Svårt att hitta bra jeans, måtten går ju på (varierande) midja vs benlängd och struntar i stuss, grenhöjd etc.
hur justerar man jeansmodeller på ett bra sätt? Jag vill ta in runt midjan, ha mer rymd och mindre säckighet i stuss. ( dvs ha plats för rumpa och kurvor, utan att varken ge avkall på form eller bli för överdrivet figurformad, bara välsittande istället för felsittande) måste man justera hela grenkurvan om man är lite kurvig? Eller räcker det att ta in i midjan tro? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Är det jeans-sömmar blir det svårt att ta in i midjan, dessutom så är linningen inte delad mitt bak, på de flesta modeller.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
men hur gör man då, funkar det inte i sidorna?
kvalitetsjeans är ju ganska dyra, har inte köpt jeans på kanske fem år eftersom det är svårt med passform. Köper vanliga stretchjeans i lågprisbutikerna vilka alltid sitter fel och obekvämt..oftast i sömmarna.. nånting måste man väl kunna göra? :/ insnitt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
Citat:
lycka till ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:45.