![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej
Har försökt att lägga in foton på mina alster, vissa går jättebra andra kommer det upp ett meddelande om "uppladdningen misslyckas too large" Hur gör jag ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
I albumen så får bilderna vara 1024x1024 pixlar som störst. De får inte heller vara större än 512 kb. Allt detta kan du ordna med i ett bildredigeringsprogram. Om du inte får till det så hör av dig igen och tala om vilket program du använder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() tack för dit svar
har försökt att ändra mina bilder men inte lyckats, använder HP director. Tacksam för hjälp så att andra kan ta del av mina projekt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har aldrig använt HP director, låter som om det är ett program som följer med din kamera, stämmer det?
Du borde ha Paint på din dator, standard program i Windows, och där kan jag hjälpa dig om du vill. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej Lilian
Jag har också HP direktor ( som hör till min skrivare/kopiator/scanner) om det är det du också har så har du förmodligen också "HP image zon" markera bilden du vill ändra, gå sen in under fliken redigera och ändra storlek till "visning på webbsida". Hoppas du lyckas. //Agneta |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Hej Agneta
Tack för hjälpen. Nu har jag lyckats med bilderna. Det är svårt när man inte kan. Nu blir det mycket bilder på sidan. Lilian |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:19.