![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
50-års present
Hejsan!!
Jag har en älskad faster som fyller 50 år i juni och jag fick en idé som bara poppade upp, i morse när jag var ute i regn och rusk och rastade hunden. Tänk om jag skulle kunna åstadkomma någon form av lapptäcke, inte allt för krångligt, bara med vanliga rutor, i kanske blått och beige. Och så att jag skulle (för hand, i de beiga rutorna) brodera ord för saker som jag förknippar med henne, saker som jag vet har betytt mycket för henne genom åren; typ hennes barns namn, älsklingshundarna, barnbarnet, hästnamn osv. Vad säger ni?? Är det för krångligt, med tanke på att jag inte är så syvan än? Och vad bör jag i så fall tänka på? Val av tyg? Mått på rutorna? Tips mottages tacksamt. Anci |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:19.