![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
mc 15000
halloj, är det någon som pillat något på Janomes nya flaggskepp mc 15000.
jag är inte inne på att köpa en, men det vore ju kul att få se en o märka nya förbättringar, jag hoppas få se den på syfestivalen. men så klart vad tycker ni som pillat på den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har köpt den.
Finns en del förbättringar från min MC11000. Har inte hunnit med att gå igenom allt ännu, men jag hittar nya saker varje gång. Vad jag uppskattar mest är nog de lite större ramarna än MC11000. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej!
får jag fråga om du valde mellan den och 12000 vad var det som gjorde att du kände 15000 lockade mera?? jag är alltid nyfiken på användar reaktioner mer än försäljnings snack. så om du har lust vore det jätte intressant att höra dina tankar |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
MC12-an har sänkts i pris häromdagen, eftersom MC15 är det nya flaggskeppet. Nu är 12:an ca 20 000 kronor billigare än 15. Det är samma maskin i grunden, man får ytterligare 70 sömmar på 15 samt inbyggd cutwork (jag vet inte om det finns på 12:an?) och sladdlös uppkoppling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
så roligt Eva
berätta gärna om dina tankar sedan, alltid roligt att höra |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:30.