![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
hooping
Redan till min första D1 så knepade jag i hop min första hooping hjälp.
sedan dess har de kommit ut en uppsjö med olika smarta hooping stations, den ena vänne än den andra, o visst kliar det i fingrarna att köpa en. för dej som inte vet vad det är så youtuba på tex hoopmaster, hoopitall, hoopstation, mfl. de hemgjorda vi har här hemma är ju inte så flådig, men den har utvecklats från min fösta, när jag bytte Husqvarna mot Janome så använde jag min clothsetter febrilt. tyvärr är den inte kompatibel med en MB-4. så då blev det dags för den nya versionen Pulvertrollska hoopstationen. vilken just nu växer fram på arbetsbordet. jag har tagit mycket tänk från Janomes fantastiska clothsetter, men även en massa filmer för just flernålars maskiner. min ekonomi tillåter mej tyvärr inte att köpa dessa superstationer. så gubben o jag får knepa istället, men tänkte fråga aom någon av er använder en, vilken och vad är fördelarna o nackdelarna så jag kan undvika fallgroparna. jag som ofta gör mega brodyrer på över en meter i kvadrat, älskar ju clothsettern så ena sidan får den egenskapen ( vet du inte vad jag babblar om så kolla gärna bland mina bilder) medan den andra sidan är rent för placering av ramen på kläder, schabrak, täcke mm. ofta svårhoopade material.. tankar, inspiration mm är hjärtligt välkommet |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:36.