![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Du klickade så då är frågestunden aktiverad!
![]() Det här är ett nät av ganska tunna plasttrådar väger inte så mycket egentligen men det är storleken som bekymrar mig lite... om jag håller en bit jeans som är lika dan så är jeanset väldigt mycket tyngre sektionerna är 5x3 meter. som ska fållas och sys i knytband. Jag har sytt igenom 4 lager och det var inga problem. det som bekymrar mig även detta att då är alltså risken för att "staget" ska ta stryk av tyngden när det hänger utanför bordet. är att rulla ihop det en bra idé? inte helt lätt det heller... Det här ska bli vindskydd/bakgrund som sitter runt en utomhus scén. Som ska knytas runt rör. Vad skulle vara bra som knytband? Jag funderar på anoraksnöre. vilken typ av nål och tråd? raksöm? Eller en zigzag? jag kan inte se att nätet har någon armering. Nej det är det inte.. nätet är inte hårt utan mer som säckväv i plast. det ser inte heller ut som att jag ska behöva lägga in något som stadgar upp kanten. det ser och känns dragstabilt när det ligger i 3 lager. ... snacka om att sy saker out of the box!!! Det här det största jag sytt ihop... ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:50.