![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Husqvarnas julkalender
Nu är jag sur. Är det bara jag som inte lyckas registrera mig som användare på HQ hemsida och kunna ladda hem broderier mm. Jag har försökt i två år. Förra julen mailade jag HQ och fick efter ju ett mail med lite broderier som plåster på såren. Men i år går det inte heller!! Har mailat dom men inte fått något svar. // Malin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det är lika för mig, "de har namnet registrerat men ej e-mailadressen"!!
Jag måste nog också ta kontakt med Husqvarna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har både mailta utan svar och ringt och då blev jag kopplad till någon som inte var där! Man skulle strunta i det men det vore ju roligt om det flotta erbjudandet stod fast!//Malin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kan du inte gå in till dem på butiken och tala om för dem, jag ska göra det här i Östersund, skicka mail eller ringa.
Jag har väldigt bra relationer med "min" butik. För min del kan det ha att göra med att jag tog tillbaks mitt flicknamn, om möjligtvis min gamla email ligger kvar i nåt "centralregeister". Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag lyckades aldrig regstrara mig på gamla svenska sidan. Däremot gick det bra på den amerikanska. Nu när jag loggar in får jag all info och erbjudande på engelska, även när jag kommer från svenska sidan. Är det så för andra också?
Senast redigerad av Avslutat medlemskap den 2005-10-24 klockan 09:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Vad är det för adress till den?
Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Amerikanska sidan:
http://www.husqvarnaviking.com/us/ Det är nog två år eller så sedan jag registrerade mig där, för att få något gratismönster som fanns då, så det är inget jag gjort nyligen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Tack Åsa, jag ska gå in där och se om jag kan registrera mig där.
Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Hejhej!!
På den amerikanska sidan kunde jag få registrera mig så att jag kunde ladda hem gratis broderierna som låg där, men jag kommer ju fortfarande inte åt julkalendern!! //Malin |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Jag kan inte registrera mig på den sidan heller, "de har namnet men inte e-mailen"!!!!
Jag begriper inget ![]() Jag har inte kommit mig för att höra med Husqvarna än, jag har haft lite att sy idag, håller på att byta foder i en vinterkappa, inte till mig själv. Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:26.