![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Är en nybörjare på detta men tycker jag har letat lääänge efter mönster på enkla klänningar, tights, tröjor men utan lycka! Har kollat ottobre och massa olika men vill som sagt inte ha det för krångligt ![]() skulle vilja ha mönster från 0-4 år ca! vore väldigt tacksam om någon kunde hjälpa ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har du tittat efter böcker?
Sy barnkläder av mjuka tyger av Åsa Lennartsson kanske kan vara något (dock inte för de minsta storlekarna). Kolla på biblioteket. Och skulle du vilja köpa såg jag att den fanns på Bokbörsen (nät-site för begagnade böcker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
För basmönster skulle jag rekommendera Hanne Meedoms böcker. Nu tror jag iofs att första boken är i storlek 0-3 år och andra 4-7 år... Finns iaf på Bokus och Adlibris.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej! Kolla här
![]() http://www.fagert.se/shop/category/barn-symonster (Jag har aldrig handlat där så jag vet inget om dem men många jättefina mönster!) Charlotte |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack för tipset om Fagert.se en jättefin sida med många mönster och billig frakt.
Som tips till tråden kan jag hålla med ovanstående, låna böcker på biblioteket. Själv har jag kvar gamla från Ica förlaget, den ena heter Babygarderoben och den andra Barngarderoben. De är flitigt använda. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:00.