![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Dockkläder
Ny medlem!!!
Det måste väl finnas andra som tycker om att sy dockkläder! Men jag vet inte hur jag ska söka. Kanske nå'n annan här som vet? Jag ska sy Barbie-kläder. Dock tryter inspirationen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Sy dockkläder
Ja, det är jätteroligt att sy, och sticka, dockkläder! Titta på biblioteket där finns en del både till "vanliga" dockor och till Barbie. Några exempel på dockkläder finns här i mitt album. Tradera har ibland billiga dockmönster. Hoppas detta kan bli till lite hjälp. Och Lycka Till!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Är det inspiration du vill ha kan du väl göra en bildsökning här på sysidan? Det finns ju till och med en egen kategori för just barbiekläder.
En sökning på kategorin "dockkläder" kan nog också ge lite granna. Bildgooglingar kan också ge massor. Är det någon särskilld typ an barbiekläder du vill hitta inspiration till? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag använde dessa sökord:
free Sewing patterns for Barbie Bland annat två sidor som hade länkar till sidor med gratismönster, om engelska mönster och instruktioner är ok för dig så fanns det en hel del att välja på! Lycka till! ![]() http://mariaannewagtmann.wordpress.c...r-shellykelly/ http://voices.yahoo.com/free-sewing-...04.html?cat=24 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
När jag skulle sy till min brorsdotter hittade jag "lite" inspiration på denna sidan...
www.tinyzippers.com Om du vill ha mer inspiration (o inte mönster) så googla... barbiekläder barbieklänningar barbie dresses ...o titta på bilderna! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Barbie
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:00.