![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Mössproblem
Hejsan!
Jag har ett problem.. när jag syr mössa så rundar jag av toppen, klipper ner flikar, syr ihop. Så långt allt väl ![]() Vad gör jag för fel? Har provat att snedda av toppen mindre/mer när jag klipper ut, provat att göra "fliken" i mitten större. Men ändå.. den ser ut som en fyrkantstopp! Blä.. ja blir så trött Hoppas nån kan hjälpa mig & att ni förstår hur jag menade ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Finns bilder på den knasiga mössan i mitt galleri nu
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag tog bort adressen igen kanske det inte är tillåtet att lägga upp adressen till någons blogg sida så sök på "mönster sydd mössa"
så hittar du den via google. Senast redigerad av Ma-lou den 2012-09-27 klockan 11:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Mtack för tipset, men de e precis så ja gör@(
Ändå blir de sådär kantigt å knas. Nånstans gör ja tolv men var? Ja orkar inte ens tänka länge haha |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:32.