![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Vad är detta för pryl?
Köpte en liten fyndpåse på Stoff och stil som bland annat innehöll den här. Någon som vet vad det är och vad den används till..?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kan det vara ett magnetlås?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ja det är säkert ett magnetlås. Dra isär den, den delar sig mellan de runda plattorna. "Vingarna" har du till att vika runt tyget och låsa fast låset med.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja, ni har rätt!
Tyckte att jag testat att dra i den men tydligen inte tillräckligt hårt. Men nu lyckades jag dela på den och då syns det att det är ett magnetlås. Jag var på väg att slänga den men nu kvaliciferar den istället in sig som en användbar och sparas för framtida bruk ![]() Tack för er svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Dom används ofta när man syr väskor och är superbra. Se bara till att stärka tyget bakom vingarna om du använder tunnare tyg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:36.