![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Behöver lite råd om broderimaskiner
Hej!
Jag funderar på att köpa en broderimaskin och behöver lite råd från er som redan håller på. Jag har tittat på Janome 300E som enbart broderar eftersom jag har en symaskin jag är mycket nöjd med och dessutom har lite ont om pengar. Någon som har erfarenhet av just denna maskin hur är den? Syr den snyggt? Finns det någon annan maskin som det är värt att kolla upp? Om man vill kunna göra egna broderier av en bild vad behöver man för program då till datorn? Räcker det med janomes Customizer 10000 plus? Finns det något annat som är bättre/billigare? Hur är det med alla broderiformat? Kan man använda sådant som är gjort för andra märken? Som ni märker har jag massor med frågor. Är total nybörjare när det gäller broderi, inte när det gäller sömnad. Hälsningar Nina |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:55.