![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Byxorna sprack
Näe, nu är jag riktigt ledsen.
Lade ner en massa tid på att sy ett par manchesterbyxor till sambon. Första gången han använder dom så spricker dom i baken. Jag har missat att sy förstärkt raksöm i grenen och även tyget får en lång reva. Ok, klantigt av mig tänker jag men tycker ändå det är lite konstigt att manchester som skall vara ett tåligt kraftigt tyg går sönder så lätt. Jag lagar och sambon använder dom ett par gånger utan problem. Så, imorse när dom skulle användas hörs ett förfärligt rivande ljud. Brallorna spricker nu på framsidan, enbart i tyget denna gång och är nu bortom all räddning. Vad är det frågan om? Borde verkligen ett nyköpt tyg bete sig på det här viset? Som ett gistet gammalt lakan... Vad skall man göra? Gå tillbaka till affären med sina trasiga byxor? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:29.