![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Motiv till laglappar åt tonårspojke...
... var hittar jag det??? Jag har sökt lite överallt men nu orkar jag inte mer i värmen. Det får inte vara för barnsliga motiv utan lite fräckare, gärna enfärgade, och så bör de passa 100*100 bågen, men behöver inte fylla ut den.
Är det någon som inte har fått värmeslag ännu, och orkar svara? Nu har vi bara 32´grader, phu! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det beror väl på lite vad killen gillar.....Döskallar? Skateboard? Nån annan sport? Nåt djur? Vet du mer så kanske jag kan tipsa dig....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
www.urbanthreads.com
har "modernare" fräckare maskinbroderier. Där hittar du säkert flera tänkbara. Nu e man ju ingen tonåring själv, men jag är ändock himla förtjust i deras olika yrkes/hobbys - dödskallar & har använt dom till till div presenter. t ex; http://www.urbanthreads.com/product_...category_id=38 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hans favoritband??
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
Till er som frågade vad han är intresserad av så kan jag bara svara att "det vet jag inte" eftersom de skall kunna användas som laglappar till vilken tonårspojke som helst. Har ni förslag så tar jag tacksamt emot dem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:36.