![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Postorder
Hej! finns det någon mer än jag som tycker att postorderfirmorna på nätet är urtråkiga!!! kan själv inte förstå vad som gör att de inte visar mer av sina produkter på ett tidsenligt vis ex.vis kan man ju knappt urskilja tygerna när de visas i grupp.
Nej fram för lite nya tag och få in lite alerta människor med lustftllda ideèr som gör att skaparlusten kommer igång. Själv har jag köpt kläder på rean idag!! det är ju billigare än att sy själv MEN ,men det finns inget som kan ersätta den känslan man har när man har sytt eller fixat ngt och stolt kan säga om ngn frågar -vad har du köpt,,,,?? nej jag har gjort den .Kalla det självgodhet kanske men uppskattning det behöver vi alla i detta land. Mvh Svea |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:24.