![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Brodera på vetevärmare?
Är det någon som har testat att brodera på en vetevärmare? Funkar det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har inte provat det ännu men funderar starkt på det. Fast det blir ju inte på själva kudden jag broderar i så fall, utan på överdraget. Det kan man ju ta av innan man stoppar kudden i mikron och då borde det absolut inte vara något problem!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag värmer vetekuddar i micron som jag har broderat på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja, jag tänkte också att jag ju kunde brodera på fodralet och ta av det, men då blev det liksom lite jobbigt. Men nu när jag hör att det kan gå så ska jag testa. Tack för svar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Som underlägg till nästan alla mina broderier använder jag rispapper. Det används bl a till tygblöjor för bebisar, men eftersom jag använder mkt underlägg så har jag kommit på att det är ett billigare alternativ. Och så är det perforerat, smidigt att riva av. Allt för att spara på kostnaden och kvinnokraften!
Jag tycker rispapperet är ungefär som det vanliga underlägget, fast lite tunnare, och har använt sådant också till de första vetekuddarna jag sydde. Senast redigerad av edvina den 2010-04-12 klockan 11:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Oj det var längesen jag införskaffade det. Men kolla i babybutiker, finns ju även nätbutiker, Imse Vimse på Gotland t ex. Ligger på rulle 200 ark och kostar c:a 60-70 kr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:29.