![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Broderat Hål
fniss vet att det inte låter klokt men jag söker ett brodyr som är lagom stort till kranen på en bag-in-box kran
alltså ett runt hål där kanten är broderad |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har sytt sådana hål på brodyrmaskinen, jag hade mina till hål för parasollen i dukar.
Jag kan fixa det till dig hur stor diameter behöver du 4-5 cm ? Vilken sorts fil vill du ha, jag har själv jef filer till min maskin men kan fix i dom flesta format. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ohh det låter precis som det jag är ute efter vore jättesnällt av dig
Vet inte riktigt hur stor den behöver vara får testa mig fram men jag kan själva förstora eller förminska lite grann formatet spelar ingen roll jag kan konvertera själva men annars har jag PES Tack på förhand |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Dom kommer om några minuter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
hålet är klart ....men du måste gå in på min sida och trycka på kontakta medlem så jag får ett mail av dig ....så jag kan skicka det till dej.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Lite nyfiken Ewa, hur gör du hålen? Kanske med tät satin stygn och klipper....
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:04.