![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
BSN problem
Jag har just börjat använda BSN för att fästa mina egentillverkade lagningslappar. Jag gör enligt anvisningen och använder inte plagget på tre dagar efter påsättning av lappen. Ändå faller lappen av vid tvätt. Någon som har något råd?? Man måste väll kunna fästa utan att sy fast??
Tack på förhand / Sanna Lager |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har också testat BSN med samma resultat. Det är otroligt noga med temperatur, tid och tryck. Man måste nästan ha pressjärn istället.
Lyckas man göra helt rätt så sitter det som berget dock. Själv använder jag Vliesofix till märken som skall strykas fast eftersom det inte är jag utan kunden som skall fästa dem. Men jag ger alltid rekommendation att fästa med några stygn i alla fall. Ett tips är att man stryker över märket/lappen, från baksidan, innan det torkat helt och är mycket noga med kanterna. Monica |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack så mycket. jag får åka och köpa sådant i morgon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:57.