![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag och sambon hade tänkt flytta till stockholm i höst och börja plugga.
Jag hade bestämt mig för att söka till Tillskärarakademins klänningsutbildning inriktning på Gesällprovet. Sökte förra året och kom in men vi beslutade att det inte var läge än då utan att vi behövde avsluta mer här hemma först och därmed vänta ett år. Och så nu när jag går in på deras hemsida så märker jag att de har gjort om utbilningen från förra året. Då kostade fortsättningsutbildningen 53000 kr (= massa pengar, men jag har sparat) och var på ett år . Nu har de slagit ihop grund och fortsättningsutbildningen och den är på 1,5 år och kostar 160000kr!!! Jag blev helt ställd, vem har sånna pengar att lägga ut på en utbildning, och då särskilt jag som redan har gått grundutbildningen. Är bara så himmla besviken att det inte blir något nu - ångrar så att jag tackade nej förra året. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:07.