![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Companions nr 52
hej!
Är det någon som prövat Husqvarnas mönster nr 52 Companions och vet om de är prisvärda? Är de lätta att få snygga och krävs det många olika färgnyanser till varje djur? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
jag har kortet, och har använt några av dem, de har varit ok. jag har inte gjort dem större, det är mellan 7 - 11 färgskift i de olika djur så det är inte så farligt, det är de olika nyanser som gör broderiet, så det är till att välja "rätt" färgar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har också det här kortet, broderierna är väldigt söta med antal nyanser som Elise har nämnt. Nyanserna är ju det som avgör när det gäller maskinbroderi, man kan tro att nästan lika nyanser inte spelar så stor roll, men det kan många gånger vara avgörande i slutresultatet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:59.