![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
möster för kulturmuppar
Jag letar överallt efter mönster som passar att sy fräcka plagg av i linne. Typ blusar, byxor, kjolar och klänningar med stora linjer, skön vidd, fräck skärning.
Med tyg ibland lagt på skrådden för häftiga effekter. Jag hoppas att nån förstår för det är inte så lätt att förklara. Ofta beskrivs modet som passande kulturtanter 50+ oavsett om de är runda eller tunna. Någon som vet var det går att få tag på den här typen av mönster? De måste inte vara exakt min tänkta modell, men en bra grund att experimentera från. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
: http://www.svenskamonster.nu/nyhet091126.htm:
Vet inte om det här är vad du söker finns en del bra mönster på tunikor ett tips i alla fall. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag vet exakt vad du söker..
för jag letear efter liknande. Det finns massor av dessa kläder i linne att beställa på nätet,men att ingen av dessa mönsterkonstruktörer gör en bok av så synd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:22.