![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Gratis nedladdning av bilder - ny tråd
Vet att det finns några gamla trådar där man tipsar om sidor där det går att gratis ladda ner bilder, men många av inläggen är ca 2 år gamla. Flera inläggen är raderade och flera av sidorna inaktuella. Så, vi kan väl starta en ny tråd med länkar till sidor med gratis nedladdning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag vill nog hellre ha kvar den gamla tråden då det finns mycket bra där som jag kollar efter relativt ofta. Om det skapas en ny tråd i samma ämne och innehåll så blir det lite förvirrande. Bättre att man har allt på samma ställe men att forumvärdarna kanske kan städa lite och ta bort det som är inaktuellt
/ElisabethS |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har oxå funderat på det hela, då
många länkar/tips fort blir inaktuella. Då det är många broderisidor på nätet som ofta ändrar sina freebies eller har tidsbegränsade freebies som bara gäller för en helg, någon vecka eller 1 månad eller annan tidsperiod, så blir ju tipsen snabbt inaktuella. Flera amerikanska forum har därför "månadstrådar", typ "Freebies Oktober 2009" där man postar länk/ar till sådana aktuella tidsbegränsade freebies. När en sådan tråd blivit inaktuell/månaden är slut kan den ju tas bort helt av t ex admin månad för månad eller kanske årsvis om man så vill. Kan det va' nåt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Toppen med en ny tråd tycker jag !
Är trött på att klicka på länkar som "inte kan visas" |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
admin
|
Ny tråd finns nu
Med alla länkar i ett inlägg, se:
http://www.sysidan.se/forum/showthre...threadid=19395 |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:12.