![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
För bra för att vara sant?
Eller vad tror ni???
jag är en fattig råtta som inte ens har en kyrka at bo i ;0D. Jag har lagt mina pengar på mina maskiner hihi nu är det så att mitt program som jag haft nu ett par år helt plötsligt inte går att installera om... som jag gjort så många gånger. Jag har kört med Drawings från då hette Corel drawings (det är numera 3 olika företag har jag för mig) Alltså ett väldigt gammalt program så därför skäms jag inte så mycket för att det inte är inköpt på vanligt vis. FÖrmig att köpa ett prorgam som kostar massor med tusenlappar är lite utanför mina resurser. Jag hittade det här.... någon som vet något om det här...http://www.stitchera.com LÄs och säg vad ni tror... dom vill ha ca 200 för att skicka en kopia på programmet till mig (frakt och administrations kostnader) De söker även personer som vill hjälpa dem att sprida sin produkt... den finns även i en större version för dem med resurser... så vad säger ni ... ska man våga satsa ett par hundralappar och se om man får ett tomt cd fodral från USA? (ingen som har ett fungerande drawings som ligger och skräpar?) Senast redigerad av Samigabriell den 2009-09-11 klockan 08:33. Anledning: glömde en sak bara |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:34.