![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Installations-skivor till ReaderWriter mm
Hej!
År 2002 skaffade jag en Husqvarna Rose, brodermaskin, och köpte även programmen Customizing,Digitizing och Reader Writer. Det har fungerat bra men på sista tider har min dator börjat fungera allt sämre och nu fungerar det ytterst sporadiskt. Jag skulle vilja installera om programmen på min nya dator men alla tre installations-skivor är som bortblåsta, hur mycket jag än letar. Är det någon som har kvar dessa skivor som jag skulle kunna få låna? Programmen finns kvar på min gamla dator så jag kan visa att jag har dem och jag också min dongle samt kortläsaren. Jag bor i Gbg-trakten. Jag hade lovat att fixa lite nya kläder åt killarna inför skol/dagisstart med nygjorda broderier så jag hoppas att någon där ute i forumet kan hjälpa mig! Kanske finns det något jag kan göra som gentjänst? Eva |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Jag har skivan till customizing embroidery system 5. Är det den du söker. Har även disketter till en äldre version. Skivan är en uppgraderingsversion, men har fungerat för installation när jag installerat på ny dator.
Kontakta mig på mejl, sån fixar det sig nog! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:05.