Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2009-08-10, 20:23   #1
Liljegren Liljegren är inte uppkopplad

Installations-skivor till ReaderWriter mm

Hej!

År 2002 skaffade jag en Husqvarna Rose, brodermaskin, och köpte även programmen Customizing,Digitizing och Reader Writer. Det har fungerat bra men på sista tider har min dator börjat fungera allt sämre och nu fungerar det ytterst sporadiskt. Jag skulle vilja installera om programmen på min nya dator men alla tre installations-skivor är som bortblåsta, hur mycket jag än letar. Är det någon som har kvar dessa skivor som jag skulle kunna få låna? Programmen finns kvar på min gamla dator så jag kan visa att jag har dem och jag också min dongle samt kortläsaren. Jag bor i Gbg-trakten. Jag hade lovat att fixa lite nya kläder åt killarna inför skol/dagisstart med nygjorda broderier så jag hoppas att någon där ute i forumet kan hjälpa mig! Kanske finns det något jag kan göra som gentjänst?

Eva
Liljegren är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-08-12, 15:17   #2
LisaLejon LisaLejon är inte uppkopplad

Smile

Jag har skivan till customizing embroidery system 5. Är det den du söker. Har även disketter till en äldre version. Skivan är en uppgraderingsversion, men har fungerat för installation när jag installerat på ny dator.
Kontakta mig på mejl, sån fixar det sig nog!
LisaLejon är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:05.