![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Måste bara berätta.....
Jag har hittat många gratis fonts på nätet....har inbillat mig att dom är svåra att få in dom i Word.Men det listade jag ut till sist. För jag tänkte att jag kan ju skriva dom i Word och sedan spara dom som bild och sedan stygnsätta dom i Digitzer programmet. Så jag hittade många jättefina alfabet och till och med alfabetsbilder (KISS och många andra skitfina bilder). Sen skulle jag skriva något i mitt proggram och döm om min förvåning när dom flesta av alfabeten och även KIssbilderna låg färdig stygnsatta i programet.Massor av färdiga Kissbroderier på en gång.....wwoooooooooooooooooow.....en riktig aha upplevelse.....
mitt program är ju hur bra som hälst ....jag upptäcker hela tiden ny bra funtioner. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:31.