![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Dyra svenska priser.
Hej igen!
Efter mycke letande, så blir det nog en smart box station från Danmark. I Sverige kostar den 1490:- + ett kort 695:- + 3D Embrodery artist 4495:- = 6680:-. I Danmark har jag hittat samma saker för 3800:- svenska kronor (fraktfritt). Tycker synd om dom som ej kanske kan leta på internet, utan bara får betala våra priser. Fattar inte att det kan skilja så mycket. Tack än en gång alla snälla för all hjälp, jag skriver nog snart igen, då jag aldrig har broderat förut och jag anar att jag kommer att stöta på många problem. Tack för en bra sida. Elisabeth Berggren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Forumvärd
|
Även om frakten blir gratis så kommer du troligtvis få betala tull för varorna.
Men jag håller med. Galet att det ska behöva vara så dyrt i sverige :/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ingen tull från Danmark! De är ju med i EU!
Var handlade du? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Forumvärd
|
Justja! Doh. *slår sig för pannan*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej.
Jag har köpt symaskinen och skall köpa kortläsaren + program från WWW.symaskine.dk Hittade inte priserna om läsaren och program på hemsidan utan jag mailade honom. Kortläsare inkl.kort kostade 1000:- danska =ca 1250:-svenska. I sverige kostar kortläsaren utan kort 1490:- (+kort 695:-). Programet 4495:- i sverige och 2000:- i danmark = ca.2500:-(det var rea på programet, skulle kosta 3000:-(danska) om det inte var rea. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
oj, det ser ut att vara väldigt bra priser
![]() *måste nog ta och titta lite mer ordentligt senare* /Alexandra Månälva |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:10.