![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
3D embroidery problem
Har nu tillbringat tre sena kvällar med 3D programmet. När jag försöker aktivera dounglen får jag fram :Okänt servernamn. Samma svar får jag när jag försöker med smart update.Kan någon vara snäll och förklara vad jag gör för fel?
Tack på förhand |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kan vara din brandvägg...
Hej Eva.
Har varit i kontakt med Husqvarna om ditt problem. Du har inte skrivit så mycket om din dator men om du har Norton Internet Security eller något annat virus program med brandvägg så kan det vara den som hindrar 3D programmet. Det finns också ett annat sätt om det inte är din brandvägg, jag har fått uppgifter hur man ska gå till väga och kan skicka dig dom. Mejla mig din adress så kan jag skicka dig info. Hälsningar: Jan Lindström Fackman på Husqvarna Viking i Sandviken janne@husqvarnasandviken.com www.husqvarnasandviken.com |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:36.