![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
HQ 4D stygnsättning och lite annat
Hej alla. Jag undrar om nån vet hur man ändrar underlay i 4D.
Jag har nämligen ett broderi som skulle behöva lite mer tror jag och ett som har lite förtätt och istället skulle behöva få lite glesare underlay Och när jag ändå frågar Om man köpt ett broderi och de varit så korkade :-) att de satt ihop färgen för 2 grejer som man själv vill ha i olika färger. Hur ändrar man det då? Har fått för mej att man ska kunna ändra dem i edit men vet inte hur? mvh mia |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
puff puff :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Haha, den var rolig. Förstår din otålighet, man vill ju så gärna ha svar direkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej!
Jag vet inte hur man ändrar i ett befintligt broderi, men om du gör broderiet själv i design creator kan du öppna fliken edit och där gå in i preferences, där har du fliken areas där du kan välja mellan none, low, medium och high underlay. Hur man gör för att lägga in ett färgbyte i ett färdigt broderi vet jag inte. Möjligen att du i edit kan lägga in ett stopp och då passa på att göra ett färgbyte. Hoppas du blev lite hjälpt av det här. //Anki |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
hej och tack för svar
Jag tror jag lyckades göra min groda tätare genom att sätta den på high underlay (måste testsy och se) Men sen har jag ett broderi där underlaystygnen är för tätt och jag har hört att de ska gå dra ut så de blir lite glesare. Man ska kunna dra i "underlay-fyrkanterna" på nåt sätt. DEn funktionen hittar jag inte nån som hittat detta? |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:44.