![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Oj vad jag är Besviken
Jag skickade min Brother 1500D på lagning för 3 veckor sedan och jag fick tillbaka den idag
Min Hejdlösa Glädje byttes snabbt till Bottenlös Besvikelse jag var tvungen att skicka med pedal + sladd för att dom skulle kunna testa maskinen och Gissa vad dom glömde skicka tillbaka till mig jo just pedal + sladd pedalen klarar jag mig utan när jag mest broderar men SLADDEN ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
NEEEEJ.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Du kan använda annan sladd till maskinen. Kolla om du tex har radio eller "bergsprängare, strömsladden till Skrivare eller hårddisk.
Hoppas det ordnar sig för dig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack för tipset jag viste inte om jag vågade använda nån annan sladd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Klart du kan använda annan sladd! Och det kan de baske mig göra på verkstaden också! Inte ska du behöva skicka med det! Dåligt av dem att över huvud taget begära det, uruselt av dem att inte skicka tillbaka!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
japp jag håller med dig Sotis
och eftersom det är en rätt stor verkstad så tycker jag att det är rätt dåligt att dom inte redan har pedaler , sladdar m.m men jag fick igång maskinen & jag syr allt vad jag orkar nu (mycket att sy när man inte haft maskin på 3 veckor) min pedal & sladd är på väg på posten så det löser sig |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Härligt!!!!!
Jag förstår hur ledsen och lång i ansiktet du måste känt dig där då gått och väntat på att få testa den nyservade maskinen. Skönt att det fixade sig och att du inte hade någon konstig specialsladd! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:00.