![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Färg
God kväll kära Sy-vänner!!
Så sitter jag här vid Embird igen. ![]() Himla bra program!! Men hur gör jag för att byta färg på tråden? Hittar inte vad jag gör det, skulle vara roligt att se mitt text i rätt färg, guld!! ![]() Tack på förhand. Kram Kickie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej
högerklicka på färgen i listen till höger så kan du byta färg ![]() i studio är du i manager så är listen under brodyren mvh Karin Senast redigerad av titti04 den 2009-02-24 klockan 21:53. Anledning: skrev lite mer |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Nytt problem.
Nu får jag inte över texten till symaskinen. När jag flyttar pes-filen blir det ingenting på min skärm på symaskinen. Vad gör jag nu för FEL??*Bläää....* Strular hela tiden tycker jag... ![]() Kram Kickie |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej
Jag har USB och kortläsare till mina Pfaffar så tyvärr kan jag inte hjälpa till denna gång ![]() mvh Karin |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Min maskin gör så om brodyr/text är för stor för ramen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Du ska kunna se/ändra storlek i Embird...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Åh vilken bra tråd !
Nu sitter jag och ändrar färger.... Har inte ens tänkt på att det går. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:36.