![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Har sytt röda muddar på mönstrad trikå och nu när det ska tv ättas slår det mig att jag tagit för givet att muddtyget inte färgar, för praktiskt skulle de ju begränsa användningsområdet mycket. Kantband färgar ju inte (enl min erfarenhet) vågar jag tvätta plaggen ihop med annat el ska jag ta dem separat? Brukar muddtrikå vara färgfast?
En liten fråga till, vad är skillnaden mellan interlock trikå och singeltrikå? Bara sett orden i skrift. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Om de färgar av sig eller ej beror ju mycket på kvaliten du köpt. Men min erfarenhet är att mudd sällan färgar av sig men någon 100% garanti finns ju inte.
Skillnaden på singeltrikå och interlock kan du läsa om i vår ordlista http://www.sysidan.se/lingo/ (nästa gång hittar du den som en orange knapp i nyhetsfliken (startsidan) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:05.