![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag har en fråga angående ottobremönster?
är det bra och annorlunda möster,vilka storlekar har dom. Jag syr mycket barnkläder och är ute efter lite tuffare och annorlunda mönster. Är tacksam för svar om det är något att satsa på. Vårsoliga Hälsn. ullabella. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej Ulla-Britt.
De har jätte fina mönster och jag vill påstå att de är normala i storlekarna. Satsa du på det ,du!!!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Äsch,glömde ju stl....50-170 och ibland vuxen storlekar med.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Definitivt en jättebra tidning om man syr mycket till barn, fina mönster med fina detaljer. Jag kan tycka de är lite stora i storlekarna i bland men då har jag barn som ligger en anning under genomsnittet runt midjan.
Om du går in på deras hemsida kan du bläddra i tidningarna. http://www.ottobredesign.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har haft Ottobretidningarna ända sen de startade.Har 10 barn och syr jättemycket.Gillar mönsterna väldigt mycket.De har även en del mönster till lite kraftigare barn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Tack för alla svar!
Nu har jag bestämt mig ! det blir till att beställa mönster så man har att knåpa med när det är dåligt väder. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:53.