![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Meckar brud
Jag är på jakt efter ett broderi med en tjej som antingen håller en skiftnyckel eller skruvmejsel. Eller så kan hon hålla på att skruva på något. En händig kvinna skulle man kanske kunna säga.
Har kollat igenom alla mina länkar men hittar ingewn sida där det finns.. Obs. det är viktigt att det är en tjej. Tack för hjälpen /Lena |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag tror att det fanns en tjej med skiftnyckel på den där siten längre ner, där man skulle leta snöflingor.
Nej skruvdragare var det. Leta under pinups. http://www.got-a-stitch.com/ Senast redigerad av ankan den 2008-11-12 klockan 07:29. Anledning: Lagt till info |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tackar hon var ju hur fräck som helst.
Tar gärna emot fler förslag då jag tänker göra flera med samma innebörd. /Lena |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
TACKAR
JAg har två av dom har aldrig tänkt på att hon kunde ha nåt annat än sy och städgrejo i handen. Den kommer bli kanon. TACK..... |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:26.