![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Syfestivalen på fredag?
är det nån man kommer råka på, på syfestivalen??
jag har bestämt mej för att jag ska orka ta mej dit iallfall nån timme, är nyopererad o väldigt trött, men jag tycker det e himskanst kul att kolla på alla maskiner mm. Några tips på nyheter som man bör spana lite extra på. självklart kommer jag ju terrorisera i "min" affärs hörna bara för att de är så underbara. Stockholms Sycenter, känner mej lite sugen på en sådan däringa dagsljus lampa.... det hade ju varit kul med lite finemangiga tråd erbjudande, får man någonsin nog av trådrullar??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Jag kommer att finnas på lördagen på syfestivalen. Och titta på symaskiner men fortfarande så tilllåter inte kassan att köpa en ny för jag vill behålla min rose. Men den har för liten ram. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Kaaaanske att jag kommer iväg på fredag.
Vill kolla in lite maskiner och tillbehör. Trollet, vilken tid tror du att du kommer att vara där? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Forumvärd
|
Jag flyttar den här tråden till "Fritt forum" eftersom jag tror att den passar bättre där och att fler kommer att läsa och svara dig då.
![]() Jimipe Forumvärd |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Vet du Jimipe jag tror att Pulvertroll medvetet har lagt inlägget under maskinbroderi. Det är det som är hennes intresse och det är där som hennes vänner finns. Alltså fins den målgrupp hon vill ska läsa inlägget just under maskinbroderi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Forumvärd
|
gullum:
Du kan säkert mycket väl ha rätt. ![]() ![]() Jimipe Forumvärd |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Japp
Gullum känner mej väl...
det är bara här på maskinbrodyr jag brukar husera... så det e mina vanliga syside vänner jag frågar efter. jag tror jag dyker upp vid 11 tiden G, när kommer du?? kraaam o det vore så kul att råka på dej.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Forumvärd
|
Vad bra, då vet både jag och alla andra som läser tråden det nu.
![]() Jimipe Forumvärd |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() OM jag går så går jag troligen på förmiddagen-mitt på dagen. Ja det skulle vara väldans kul att råka på varandra. kramar |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:35.