![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Mönster till vintage/rockabilly/pinuppklänningar
Nu håller jag på att bli galen!!
Ngn som vet var man kan köpa/ladda hem mönster till vinage/rockabilly/pinuppklänningar???? Vore otroligt tacksam för hjälpen! Tack! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Neri!
Jag flyttade din fråga från allmänt forum till Mönster och mönsterkonstruktion så du kan få fler svar från de som är duktiga på sådant. Annette/forumvärd |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har tidigare fått ett tips på www.lanetzliving.com Prova det. /M
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kolla också på
http://www.sewingpatterns.com Använd sökorden retro och vintage. Flera mönstertillverkare har nytryck på gamla mönster. Du kan antingen beställa därifrån eller skriva upp numret på mönstret och fråga i någon tygaffär om de har det hemma eller kan ta hem det. Senast redigerad av ankan den 2008-10-29 klockan 14:26. Anledning: Stavning |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Du kanske kan hitta något på Patterns from the past.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack snälla
Tack snälla!!Gud vad hjälpsamma ni är!Nu har jag hittat mönster,o det finns i mängder!Har beställt 3 mönster från usa för 245kr!Kanonbrapris.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:43.