![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Nu har jag fått ta över min mans dator. Äntligen tillåts jag ha över 36 GB. Allt har funkat. Alla mina brodyrer finns kvar på mappar. MEN jag kan inte få min vip embroidery att funka. Jag har installations skivorna och jag har dongel. Det går utmärkt att installera men när jag ska starta programmet så säger den att det går inte köra programmet för att dongeln saknas. Jag har xp som operativsystem. Jag har provat sätta i dongeln både före och efter att jag startat datorn, jag har också provat att sätta i den före installationen och i installationen när programmet säger till mig.Hur jag än gör så får jag upp samma ruta om att dongeln saknas. Hur gör jag?? Jag vill ju få igång mina program snarast möjligt
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:40.