![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Borta
Verktygsfälten i Customizing i mitt husqvaraprogram har försvunnit.Hur får jag tillbaka verktygen.
Lena |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har råkat ut för detta i mitt program
Artista Designer också en gång. Lösningen för mig var att trycka shift och P samtidigt. Värt ett försök äve om vi inte har samma program. /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Bibbi,det fungerade inte.Jag kan inte förstå vad som hänt.
Lena |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Nu har inte jag samma program. Men har du inte Toolbar under knappen View?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hör och häpna.Dom knapparna är också borta.
Lena |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Har du inte ens en menyrad?
Svårt läge att klicka på något då ![]() Ominstallation, har du funderat på det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Nej,jag har ingen menyrad.Och ominstallation det tror jag att jag inte klarar själv.
Kört? Lena |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Det är inte så svårt att installera om. Sätt i cd- skivan (misstänker att programmet ligger på en skiva). Då brukar det automatiskt komma upp en meny att du ska avinstallera programmet. Gör det. Sen brukar jag få ta ut skivan och sätta i den igen. Då kommer det upp en ruta om installera. Tryck dig fram där på nästa till du kommer till det ställe där du skriver in koden. Skriv in koden, sedan installerar datorn programmet. Ibland säger den ifrån att man får avsluta program som man håller på med. Det kan hända att datorn vill att du ska starta om men ibland startar det om automatiskt så håller du på med annat som du måste spara så gör det först. Jag råkar ofta ut för att menyer både bytar plats och försvinner helt så jag får ofta installera om. Framför allt cosumizer och digitizer. Det går på rutin nu. Jag kan t.om nummerna utantill.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jag ska prova,Pia.
Får göra det senare, jag ska hämta barnbarnen på skolan kl ett. Lena |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Jag har samma problem. Efter att haft virus i datorn med alla program ominstallerade fungerar inte mitt 3D. Det har jag avinstallerat o ominstallerat flera gånger.
För det första kan jag inte komma in i programmet som vanligt, måste gå via mina sparade broderfiler. Vidare så är en massa modulikoner borta bl a organizer,digitizing mm. Håller på att bli tokig.......... Har mailat Husqvarna utan att fått svar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Orsaken till att jag brukar drabbas är för att jag inte har vanlig mus utan rullstav pga mina händer. Det är superlätt att råka trycka till och muspekaren far i väg och flyttar runt saker och får saker att försvinna när mina händer har en dålig dag så i mitt fall är det självförvållat,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Jag hade samma problem i Digitizing programmet. Jag höll på bli tokig. Men till slut när jag sökte på hjälp så fick jag svar att man bara behövde ta bort en speciell fil och sedan kopiera tillbaka den från cd skivan. Men jag ska ta och se om jag får fram vilken fil det var.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
I hjälp till mitt digitizing står det att man ska ta bort filen C:\Windows\VIPDigitizing.ini, antar då att man kan ta bort filen C:\Windows\CUSTOMIZ.INI som det heter i mitt progarm (Jag har Huqvarna Vip embroidery) och ersätta den med den filen som heter likadant som finns på Customizing skivan. Men för säkerhetsskull så skulle jag spara den gamla filen någon annanstans först (t.ex. på skrivbordet) ifall det inte skulle fungera.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Nu blir jag knasig.Jag har provat att inst.Jag kanske har fel skiva.Hur ser den ut som jag ska använda?Jag anv.Customizing Embroidery system 5.
Jag är så usel på detta. Lena |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Prova att trycka Alt och V ner samtidigt och välj toolbar, där kryssar du i vilka menyer du vill ha framme. Hoppas det funkar!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:53.